איטום גגות בבתים פרטיים לקראת החורף

על מנת להנות מהבית שלנו לאורך כל השנה ובעיקר בעונות הקרות, חשוב לבצע מספר שלא עבודות תחזוקה אשר מתחילות בשמירה על ניקיון הבית ועד אל חיזוק ואיטום קירות חיצוניים ולרבות הגג. עבודות תחזוקה כאלו הופכות להרבה יותר קריטיות לקראת עונות המעבר והחורף בפרט, בהן הגגות וקירות החיצוניים חשופים לכמויות שונות של גשמים ועלולים במקרה של תחזוקה לקויה גם לחדור את הגגות/קירות ולבסוף ליצור גם טחב ועד אל נזקי חשמל שונים. לכן מומלץ עוד שהשמש עומדת במרבית היממה, לוודא כי הגגות שלנו די אטומים, כי הקירות החיצונים אינם חשופים לגשמים ובכך להנות מחורף יבש וחמים.

סוגי איטום גגות בבתים פרטיים

על מנת לשמור על הגגות שלנו יבשים ומוכנים לקראת בואו של החורף, מומלץ ראשית לבצע סריקה באזור הגג ובאזור הקירות החיצוניים. במידה והגג זקוק לאיטום מומלץ ראשית לנקות את הגג מכל מיני עשבים ולכלוכים שונים שהצטברו על מנת להבטיח איטום מעולה ואפקטיבי. על כן בעת בחירה של סוג איטום חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים, הראשון מבניהם והמוכר הוא כמובן איטום על ידי זפת הנחשב לעמיד לאורך זמן ויחסית זול. איטום לא פחות פופולרי בשנים האחרונות הוא בעזרת חומרים ביטונמים המציעים שילוב של חומרים יעיל במיוחד לאיטום, המצליחים לשמור גם כן את אטימות הגג לאורך זמן. סוג איטום נוסף הוא שילוב של יריעות וחומרים ביטונומים, המבטיחים שמירה מוצלחת של הגג גם לאורך חודשי הקיץ.

מתי זה מומלץ ואיך לבחור חברת איטום

כאמור התקופות היבשות של הקיץ מאפשרות גם סריקה יבשה של הגג אך גם נחשבות לזמן מעולה לביצוע איטום הגג, לכן מומלץ להתכוונן עד כמה שניתן לביצוע איטום הגג עוד בחודשי הקיץ ולרבות האביב. עבודות איטום נעות בין 3 עד 4 שעות, תלוי בסוג הגג והחומרים ועל כן נדרש זמן חשיפה ארוך תחת השמש, מה שלא תמיד מתקיים בחודשי החורף. לצד כל אלו מומלץ לבחור חברת איטום מקצועית, אשר מתמחה סוג הגג שיש לנו עם ניסיון איכותי גם עבור גגות מורכבים וקירות חשופים.

לקריאה נוספת – https://pazkar.co.il/roof-sealing/