אתרים לפירות קפואים בישראל

טרנד הפירות הקפואים חדר אל הצרכן הישראלי טיפות טיפות, החל מעמדות שייקים שצצו בכל קניון או מרכז מסחרי ועד למנעד רחב של מכשירים להכנת שייקים וסחיטה קלה של פירות כאלו ואחרים. הטרנד הזה שמביא עימו בשורה משמחת של בריאות בכוס, מביא גם את היכולת של הצרכנים להנות משייק של בריאות או אפילו הכנה של עוגה טעימה או ריבות מתקתקות (ואפילו חריפות) במיוחד. את כל אלו יכול הצרכן הישראלי כיום לקנות בצורה מהירה ומקוונת דרך מגוון רחב של אתרי אינטרנט המציעים פירות קפואים, תוספים שונים לשייקים ואפילו ירקות קפואים במחירים מעולים!

עבודי

עבודי כל מה שטעים – רשת עבודי הוקמה אי שם בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת, עיקר עיסוקה של הרשת אשר נוסדה בידי החקלאי מאיר עבודי הייתה ייבוא ושיווק של פירות קפואים. עם השנים הרשת התפתחה וייבאה עוד סוגים שונים של פירות, כאשר היא גם מצרפת מוצרים קפואים כמו גלידות ופורזן מעולה מבית "דלי קרים".
באתר של רשת עבודי אפשר למצוא מגוון אפשרויות של פירות, החל מקיווי, תמר, מלון קפוא ועד למיקסים של פירות שונים ואפילו מיקס בריאות הכולל אבוקדו! בין היתר ניתן למצוא באתר גם מתכונים מעולים לשייקים ומזונות המתבססים על פירות קפואים ואפילו אסאי.

ברי פיירי

לא מעט אתרים מתהדרים במגוון סוגי הפירות אותם אפשר להזמין מהם, האתר של "ברי פיירי" הוא ממש לא אחד מהם ובו אפשר למצוא לא רק פירות קפואים אלא עוד מנות מעולות של פירות וירקות שיעזרו לשמור על הגוף שלנו בריא יותר. באתר ניתן להזמין בצרוה קלה ומקוונת מנעד רחב של פירות וירקות בריאים לשייק, החל מבוסטים של סלק, ג'ינג'ר וכורכום ועד לספרולינה קפואה וגויאבה. גם לאלו החושקים בפירות "פשוטים" יותר כמו אבטיח, תמר או בננה יוכלו להנות גם ממחירים זולים ועם רשת שליחויות לכל הארץ.

פרוט איט

חובבי הפירות יכולים להנות מעוד אתר מעולה המביא לא רק תוספות נהדרות כמו יוגרט פרוזן טבעוני וללא סוכר אלא גם מגוון רחב של פירות מעולים לכל ימות השנה. מבין הפירות שאפשר לרכוש בפרוט איט הם מישמש קפוא, דובדבן, תאנים ואפילו מיקס פירות יער.