למה לקחת הלוואה בכרטיס אשראי?

שנת הקורונה הייתה בהחלט קשה לעסקים רבים בישראל, חלק לא קטן מצא את עצמו פושט רגל וחלק אחר נשען על הלוואות המדינה ומענקים שונים שהועברו מטעמה. יחד עם זאת לא מעט בתי אב ועסקים רבים נמצאו זכאים להלוואות שונות, דרך הבנקים השונים וחברות האשראי אשר העניקו הלוואות בגובה של עד ל100 אלף שקלים. לכן השאלה היא למה לקחת הלוואה בכרטסי אשראי כיום היא שאלה די הגיונית, גם עבור כאלו שסורבו אצל הבנקים וגם כאלו שלא. בשני המקרים תוכלו להנות ממסלולים שונים ויכולות פריסה שיגרמו לכם לשכוח מהלוואה. אז למה לקחת הלוואה בכרטיס אשראי?

אצל מי לוקחים הלוואה כזו?

הלוואות על גבי כרטיס האשראי ניתן לקחת בלא מעט מוסדות אשראי שונים כיום, בסכומים שונים וברוב הפעמים גם עד ל100 ואפילו 120 אלף שקלים. את אותן הלוואות תוכלו לקבל בצורה מהירה ופשוטה, דרך אתר החברה או האפליקציה, לקבוע את כמות התשלומים ולפעמים גם את דמי ההחזר. אז אצל מי אפשר לקבל הלוואה שכזו?

  1. Max
    הריבית במקס הינה ריבית פריים ועומדת כיום על כ1.75 אחוזים, יחד עם הריבית הזו תתווסף הוספה של ריבית סיכונים בהתאם לדירוג האשראי או חיווי האשראי. כך שריבית יכולה להגיע גם לעד 6+ פריים.
  2. קבוצת ישראכרט
    בקבוצת ישראכרט תוכלו לפרוס עד ל72 תשלומים ולבצע הלוואה של עד 120 אלף שקלים, ללא ערבים וללא כל בטחונות. כחלק מהליך הבקשה יתאפשר לכם לבצע דחיית החזרים עד לחצי שנה.
    את ההלוואה תקבלו עד 3 ימי עסקים ולאחר שתבוצע לכם התאמה של ריביות על פי דירוג האשראי.
  3. בנקים
    בנקים רבים בישראל החלו לאפשר הלוואות גם מלקוחות של בנקים אחרים, כך תוכלו לקבל הלוואה גם דרך "בנק ירושלים" וגם "לאומי" מבלי שתהיו לקוחות בהם. ההלוואות מבוססות על כרטיס אשראי שלכם, כך גם מידת האישור או הסירוב של הבנק מותנת בדירוג או חיווי האשראי שלכם.

מתי עדיף לא לקחת?

חשוב לזכור כי לקיחת היא הלוואה היא עדיין התחייבות אשר נוספת להתחייבויות הקודמות שלכם, לכן חשוב לוודא את גובה ההתחייבות ואת הריבית שתשלמו על ההלוואה. לעיתים לקיחת הלוואה יכולה להיות פחות מתאימה מאשר חוב שגובה מכם לא מעט בכל חודש. ריביות אלו נמדדות על פי דירוג האשראי, כך שאם שלכם הוא נמוך נסו לשפר אותו ולפנות שוב פעם.