מחיר עדשות מגע שונות

בשנים האחרונות הפכו עדשות המגע להיות הרבה יותר שכיחות משהיו בעבר, עוד מסוף שנות השמונים כאשר פרצו אל חיינו כשהן מתבססות על חומר סיליקון ייחודי המאפשר שימוש בהן לאורך זמן, הן אט אט כבשו את שוק המשקפיים. הפתרונות המשולמים בעדשות מגע מצליחים להיות מעולים עבור מגוון רחב של אנשים באוכלוסייה, החל מאלו המבקשים להשתמש בעדשות המגע למשך זמן קצר ופונים לעדשות יומיות ועד לאלו המעדיפים או צריכים עדשות מגע מאוד ספציפיות ולעיתים אף קבועות. במצב שכזה יותר ממומלץ לצאת ולבדוק את המחירים השונים של עדשות המגע, בין אם בעדשות יומיות ובין אם בעדשות שבועיות.

מחיר עדשות מגע שונות-יומיות

DAILIES TOTAL 1

עדשות אלו מבית אלקון מצליחים לעבוד למשך שש עשרה שעות רצופות, מצליחות לשמור על לחות גבוהה ולעשות זאת בצורה יעילה ואיכותית כמו שחברת אלקון יודעת לעשות. עדשה זו מתבססת על גבי 33% מים מה שמאפשר שיפוע מים בעל נוחות מקסימלית, ויכולת הרכבה נוחה ומתאימה לכל משתמש. את עדשות אלו נוכל להשיג בעלות שבין 129-145 שקלים לאריזה בת 30 יחידות.

Biomedics 1 Day Extra Hydrogel

העדשות היומיות והמעולות של קופר וויז'ן מצליחות לעשות זאת גם במחירים נמוכים למדי, העדשה אשר נחשבת לדי קלה לשימוש ולהרכבה בעין, גם בעלת קימור של 8.6 מילימטרים וקוטר של 14.2 מילימטרים.
מלבד היותה נוחה להרכבה היא גם נוחה לשימוש, כאשר 55% ממנה מורכבים מלחות המעשירה את העדשה בזמן השימוש ומאפשרת ראייה נקייה לאורך כל היום. עלות העדשה נע בין 80-110 שקלים לחפיסה.

מחיר עדשות מגע חודשיות

Acuvue Vita

עדשות ג'ונסון אנד ג'ונסון ידועות כחברה מעולה לתכשירים רפואיים שונים ובעיקר של עדשות מגע, בטח בדגם זה כאשר העדשה מורכבת מ41% מים ומצליחה לשמור על רמה של לחות גבוהה לאורך כל היום ולשימוש אפקטיבי. יכולת זו מתבססת בעיקרה על טכנולוגיית HydraMax המצליחה לשלב בצורה מעולה וטבעית את לחות העדשה, עם זאת חפיסה עבור שישה עדשות חודשיות נע בין 175-190 שקלים.