אנטישמיות כלפי היהודים –על שום מה?

מאז ומעולם, או מאז תחילתו של העם היהודי יש עדויות על אנטישמיות. אני מדבר במאמר הזה רק על אנטישמיות כלפי היהודים. האנטישמיות עברה גלגולים רבים והיום היא מתבטאת בשמות כמו שנאת ישראל ושנאת הציונים ולאו דווקא שנאת היהודים. אבל בכל זאת מדובר בתופעה, כמעט לא רציונלית. איך עם כל כך קטן מושך אליו כל כך הרבה שנאה? ואיך כמעט כל המקרים הסיבות לשנאה (כמו למשל הכיבוש הפלסטיני ושתיית דם ילדים נוצריים) הם סיבות מופרכות לגמרי, ללא שום ביסוס והגיון.

מצד שני התופעה חוזרת על עצמה שוב ושוב ושוב. כנראה שיש משהו מאחורי זה. לדעתי, הסיבה האמיתית לשנאת היהודים היא לא אותן סיבות שונות ומשונות שבעזרתן מצדיקים את האנטישמיות, הם בעצמם (האנטישמים) לא יודעים את הסיבה האמתית. אבל בתת המודע שלהם הם יודעים רע לי בחיים או יכול להיות לי הרבה יותר טוב והאשמים בכך הם היהודים! אני חושב שבתת מודע שלהם הם צודקים, לא יכול להיות אחרת, איזו עוד סיבה תסביר שנאה כל כך הדוקה?!

הסיבה האמיתית היא שהיהודים מחזיקים בתרופה ובמנוע ההתפתחות של האנושות. היהודים היו קבוצה שחייה בעבר (ימי בית המקדש) בערבות, באהבה אמיתית ובדרגה רוחנית גבוהה. עכשיו על היהודים להביא את כל העולם למצב כזה, כקבוצה אחת בערבות הדדית. כל פעם כשהיהודים מתקדמים נכון אל המטרה שלשמה נבראו הם זוכים לאהדה וכל פעם שהם מתרשלים בעבודתם הם מקבלים בתמורה שנאה, רדיפות ואנטישמיות.

בעצם האנטישמים פועלים כמו רובוטים בשליטת היהודים לפי בני ברוך, אם היהודים יתנהגו נכון האנטישמיות תיעלם. ולהתנהג נכון הכוונה בהבאת העולם לתכלית, ולא להיות פוליטיקלי קורקט. היהודים צריכים לעשות את המוטל עליהם, להתחבר ביניהם ולהביא שלום לעולם. ולא לנסות להתבולל ולהתנחמד כלפי שאר העולם. 

שאלה איך לעשות את זה? האם קיום תורה ומצוות כמו החרדים? תסכימו איתי שהאומה היהודית היא אכן מיוחדת ולכן מקבלת יחס "מיוחד" כגון אנטישמיות בלתי מוסברת מבחינה רציונלית (לכאורה). היהודים צריכים לחשב מסלול מחדש ולחשוב מה באמת חשוב בחיים, מה המטרה בחיים, ואיך להגיע אליה?