קורונה, אנטישמיות והעתיד

מה הקשר בין אנטישמיות לקורונה? איך התפרצות הקורונה בעולם מגבירה את האנטישמיות בעולם? לכאורה מה הקשר, מה עכשיו היהודים גם אשמים בוירוסים בעולם? אז כן אבל לפני, למה בכלל הוירוס הזה בא עלינו בעוצמה כזו הפעם הרי הוא איזה קרוב רחוק של וירוסים אחרים שביקרו אצלנו לא מזמן. אחרי כמה חודשים שוירוס הקורונה מסרב לעזוב אנחנו מתחילים להבין שיש לו מסר אלינו,מסר שכמובן קשה לנו לקבל והוא סה"כ אומר לנו שכל היחסים שבנינו ביננו האנושות היו מושתתים על רווחים אחד על חשבון השני על ניצול החלשים. הפסקנו לראות מולנו בני אדם בעלי חיים וכל הדומם וראינו מול עיננו אך ורק כסף, רווח וכמה שיותר מהר.
כל בעלי ההון בעולם עסוקים בלהגדיל את נכסיהם יותר ויותר על חשבון החלש העני וזה שאין לו בכלל קול בעולם. גידולים עצומים של בקר ובכלל מזון בכמויות לא הגיוניות ולא כדי לספק לכל העולם מזון, כי המזון הזה ברובו נזרק ועם זאת אחוז גבוה מאוכלוסיית העולם נמצא ברעב. בירוא יערות כדי לגדל מזון לאותם כמויות אדירות של בקר, כריית מחצבים לא מאוזנת מכדור הארץ, זיהום האוקיינוסים והריסת השוניות בעולם ועוד נזקים רבים אחרים הכניסו את האנושות למרוץ עכברים שאין לו סוף. גם האדם הפשוט נשאב לחלום האמריקאי ושאף לצבור עוד ועוד כסף,לטוס ממקום למקום בעולם לקנות אינסוף פריטים מיותרים יום יום ובסופו של דבר מוצא את עצמו רודף סביב הזנב של עצמו וכל זה בשביל מה? רק כי לשכן יש אז הוא גם רוצה. הנה בא לו וירוס קטן ושם את כולנו בסירה אחת, נותן לנו מכה גלובאלית שהביאה אותנו האנושות
לעצור לרגע ולחשוב, לאן?
העולם היום הוא כפר גלובלי אינטגרלי וכל פעולה של כל אחד קשורה לאחר. היחסים המקולקים ביננו הגיעו לקצה היכולת והאנושות היום במבוי סתום וכבר מאשימים את היהודים שהם אשמים וכן הם צודקים, העם היהודי מיוחד, יש בו את סוד הקשר הנכון שהאנושות צריכה להתנהג על פיה, העם היהודי נקרא אור לגויים כי בידיו המפתח לחיים מאוזנים ותקינים ביננו ואנחנו עם הטבע-כדור הארץ שאנו חיים בו.וירוס קורונה בא בעיקר לעורר את האנושות כדי שתלחץ עלינו היהודים להביא לעולם כולו את התרופה האמיתית שהיא חיבור נכון בין כולנו-חי צומח דומם ונראה לעולם כולו מה זה אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך והכלל הידוע ואהבת לרעך כמוך.